Биология и здравно образование

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Изобразително изкуство

Галерии и музеи.
https://britishmuseum.withgoogle.com/

География

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

История

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Изобразително изкуство

Галерии, автори, творби.Запознаване с творчеството на известни творци.Видео материал.

Химия и опазване на околната среда

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

История

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

География

Математика

Биология и здравно образование

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Математика

Изобразително изкуство

Годишен преговор.Изкуство на Новото време; Модерно и съвременно изкуство

Физика

Математика

География

Математика

История

ФУЧ Хореография

Здравейте деца! Днес гледайте   ХАСКОВСКИ СВАТБЕНИ ИГРИ – ансамбъл ТРАКИЯ гр.Пловдив.

Физика

Изобразително изкуство ИУЧ 

Задача за 18.06.2020

Прочетете и си припомнете за течението в модерното изкуство, наречено сюрреализъм.Разгледайте произведения на най-популярните художници сюрреалисти-Салвадор Дали , Рене Магрит и Джорджо де Кирико.Опитайте да направите пейзаж в техниката на сюрреализма.

География

Биология и Здравно образование

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Изобразително изкуство

Задача за 16.06.2020

Преговор

Видове дизайн. Перспектива. Линейна перспектива. Въздушна перспектива.Цветова хармония.

География

Математика

История

ФУЧ

Физика

ХООС

7кл.-ХООС-12-7-А-Б-В.odt

Хореография ФУЧ

Днес гледайте изпълнение на ансамбъл Пазарджик   https://www.youtube.com/watch?v=j_4f-tC6_8w  .

Изобразително изкуство ИУЧ

Задача за 11.06.2020Нарисувайте фигурална композиция на тема „Музика“ Припомнете си най-важното за фигуралната композиция: Трябва да отговаря на темата, да има човешки фигури на преден и заден план, да са поставени правилно в средата (интериор или екстериор),фигурите да са раздвижени и правилно нарисувани анатомично, с правилни пропорции. Започва се от общата форма и после се пристъпва към детайлите.

История

Математика

Музика

Какво научих в 7 клас?

БЗО

7кл2ч-12сед-БЗО-7А7Б.odt

География

Математика

Изобразително изкуство

Алафранга

Алафрангата е изографисана декоративна ниша в интериора на българската възрожденска къща. Най-често е засводена и има полукръгъл план. Покрита е с декоративна стенопис.Разположена е на най-видно място в къщата. В дъното на Алафрангата художниците изписват букети, вази с цветя, архитектурни пейзажи, хералдически изображения. Алафранга идва от ит. alla franca (по френски начин). Може да се отнася до украсата, до модата, до начина на живот.
Задача: Направете проект за алафранга.

Час на класа

Седемте-чудеса-на-античния-свят-7б-ЧК

БЗО

7кл-1ч-12сед-БЗО-7А7Б

Физика

Математика

География

Математика

История

Изобразително изкуство ИУЧ

Плакат за музикално събитие

Плакатът е изображение в голям размер, съпроводено с кратък текст, което има рекламна, информационна или образователна цел. Предназначен е да информира зрителя; определя се и като „изкуство на улицата“. Той трябва да се вижда от разстояние, да привлича погледа и да впечатлява. При проектирането на плаката се използват фотографии, графична, живописна или смесена техника. За плаката са от значение шрифтът, големината на буквите, контрастът, яркостта на надписа, неговото място, връзката  между текста и изображението. Плакатите се отпечатват в множество екземпляри и се разлепват по стени, врати, обществени сгради.
Задача: Създайте плакат за музикално събитие, като използвате различни техники: колаж, живописен, графичен, като задължително в него да присъства музикален инструмент.

Хореография ФУЧ

Два танца от различни области на ансамбъл „Филип Кутев“   –   https://www.youtube.com/watch?v=k6yjBnX3dng  ,  https://www.youtube.com/watch?v=QQKbhiTffyw

История

Математика

ХООС

7-кл-ХООС-11сед-ХООС-7Б7В

География

Математика

БЗО

БЗО-7А7Б

Изобразително изкуство

Задача за 02.06.2020„„Проект за реклама на фолклорен празник.
Нашият народ се гордее с богато културно историческо наследство. Много съвременни творци изучават опита на майстори от миналото и го претворяват с обновено звучене. Възрожденската архитектура, шевиците от народните носии, алафрангите, чипровските килими, кукерските маски, богато орнаментираните дърворезби и пъстрата керамика са вдъхновение за съвременните художници, които черпят идеи от народното творчество.
Фолклорните празници и обичаи на всеки народ в най-силна степен съхраняват етническото му самосъзнание, самосъхранение и идентичност.
Задача: Направете проект за реклама на фолклорен празник, като в нея присъстват елементи от народното творчество–шевици, алафранги, възрожденска архитектура и др. Използвайте техниката на колажа или опитайте да направите дигитален проект.

Час на класа

Физика

Математика

БЗО

7-kl

География

Математика

Музика

Здравейте ученици!Урокът е „Музика и технологиите“. 1. Електронни технологии2. Звукозапис в студио

История

Математика ФУЧ

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download

Физика

Изобразително изкуство ИУЧ

Задача за 28.05.2020
Нарисувайте живописен натюрморт в избрана от вас гама Гамите могат да бъдат: студена, топла, в определен цвят, монохромна, ахроматична.
При изпълнението на задачата е неоходимо да се използват колкото се може повече цветни оттенъци и нюанси.
Припомням: Преходът в степените на цвета от светло към тъмно, който не променя неговото качество в топъл или студен, се нарича цветен нюанс.
При цветните оттенъци има промяна на цвета към топло или студено, в зависимост от това какъв цвят сме добавили към този, който използваме.

Хореография ФУЧ

Здравейте деца ! Днес ще ви представя един много красив и популярен  танц на ансамбъл Тракия –  https://www.youtube.com/watch?v=FqRnYfjSU7I

Музика

здравейте ученици!Урокът е „Музика и технологиите“. 

1. Електронни технологии

2. Звукозапис в студио.

История

Математика

ХООС

Здравейте-ученици7бв

БЕЛ

География

Математика

НАУТИЛУС

nautilus

БЗО

7кл1ч10сед.odt

Хореография ФУЧ

Здравейте деца!  Вижте тези изпълнения на Джиновско хоро. –  https://www.youtube.com/watch?v=oFXg0ge0oko ,  https://www.youtube.com/watch?v=eVO52WQSD0g

Изобразително изкуство

Задача за 26.05.2020

Синтез на изкустватаСинтетични изкуства са театъра, киното,операта,балета, цирковото изкуство. Синтетичните изкуства въздействат комплексно върху зрителя поради съчетаването на различни изразни средства на изкуствата, чрез които те се създават–звук, движение,светлина, цветове, форми, пространство.Традиционните форми на синтез на изкуствата обединяват различни видове изкуства: изобразителни, литература, музика, танц.
Урока и репродукциите към него може да видите на стр.86–87 в учебника.
Задача: Направете проект за кино плакат, като може да използвате и техниката на колажа.

География

Математика

История

Физика

Изобразително изкуство ИУЧ

Задача за 21.05.2020

Нарисувайте натюрморт от натура, съставен от няколко цилиндрични и ръбести предмета, които вие сами си изберете и подредите.Направете го с живописни материали или графично, като и в двата случая спазвате законите на линейната и въздушната перспектива. При конструирането обърнете внимание на елипсите и убежните точки. Ако го правите графично всеки предмет трябва да има локален тон и светлосянка. При живописно изграждане–локален цвят и светлосянка.

Математика

Музика

Обобщение върху Първо и Второ поколение български композитори и отговаряне на въпроси, свързани със слушане на музикални произведения

ХООС

География

Математика

БЗО

7кл-2ц-9сед-БЗО-7А7Б

Изобразително изкуство

Задача за 19.05.2020

Българско изкуство през втората половина на 20 век.
След 9.септември 1944г., когато България сменя политическия режим и попада под съветско влияние, изкуството петърпява много трансформации. Комунистическата власт поема контрола върху всички сфери на живота в държавата, включително и върху изкуството. Властта използва изкуството за политически цели. То има нови задачи–да утвърждава образа на новата власт, да създава мита за героите на новия строй, прикривайки и изопачавайки истината за живота в настоящето.
Изкуството през 50 и 60 год. е подчинено изцяло на вкуса и разбиранията на комунистическия елит. Основните теми са образите на партийните  и държавните лидери, трудови сцени от заводи, митинги, манифестации, композиции с партизани.Изразните средства са ограничени. 
Изкуството през 70 и 80 год.
През този период са издигнати много мемориални комплекси, посветени на исторически събития и личности. Това са мемориалния к-с „Асеневци“ във Велико Търново, „Създателите на българската държава“ в Шумен и „Бранителите на Стара Загора“. Техен автор е скулптора Крум Дамянов.
В периода на социализма, въпреки контрола който държавата налага над художествения живот, има творци, които не се съобразяват и отказват да сътрудничат. Макар да присъстват рядко в организираните изложби тогава, тяхното творчество оказва сериозно влияние върху развитието на изкуството. Такива са Галин Малакчиев, Генко Генков,  Лика Янко.
Урока и репродукциите към него може да видите  на стр.80-83 в учебника.
Задача: Нарисувайте пейзаж в стила на Генко Генков или свободна нефигурална композиция в стила на Лика Янко.

ТЕХНОЛОГИИ

Час на класа

Хореография ФУЧ

Здравейте деца! Ще ви представя да видите пролетния обичай “ Пеперуда“ пресъздаден в танц   –   https://www.youtube.com/watch?v=rTd3L2L8j-g

Физика

Математика

НАУТИЛУС

Биология и здравно образование

География

Английски език

МАТЕМАТИКА